Keurmerk Klantvriendelijk

Keurmerk KlantvriendelijkBij Keurmerk Klantvriendelijk gaat het over een stichting die ernaar streeft het beste in web- en fysieke winkels naar boven te halen. Iedereen die lid is van Keurmerk Klantvriendelijk wordt gecontroleerd op onder andere de klantvriendelijkheid. Keurmerk Klantvriendelijk heeft een aantal voordelen, je krijgt namelijk 25% korting op vervolgbezoeken van Mystery Shopper, je krijgt gratis visitekaartjes en een gratis deelname aan een klanttevredenheidsonderzoek. Je hebt ook een redelijke kans op een vermelding in de Google top 10. Daarnaast heb je meerdere vermeldingen op de websites van Keurmerk Klantvriendelijk. Er is momenteel een lage introductieprijs en er is gratis deelname aan bijvoorbeeld kortingspas.info. Dankzij Keurmerk Klantvriendelijk heb je het voordeel dat je meer klanten krijgt en dus meer omzet draait. Als je zelf als bedrijf ook een Keurmerk Klantvriendelijk wilt dan is dat mogelijk. Via de website kun je met de stichting in contact komen en staat beschreven hoe je in aanmerking kunt komen voor een Keurmerk Klantvriendelijk. Zeker in tijden van crisis is het van belang dat anderen weten wat zij aan je hebben. Klanten komen terug wanneer zij tevreden zijn en wanneer je goede beoordelingen hebt. Dit is voor hen vaak de doorslag om bij jou te komen en klant te blijven.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *